Súboje sa budú konať takto:
Každý bude mať sedem postáv (na začiatok)... kapitáni budú mať svoju postavu (to je jasné), podkapitáni svoju (nie kapitánovu : tú si budú musieť vybojovať v misiách). V súbojoch pôjde o body, ale najmä zábavu a napätie pri misiách. Budúsa tu rozlišovať reiatsu a to :
Hakuda
Kidou
Reiryoku
Zanpakutou
Príklad súboja:
Zaraki Kenpachi (píše):
Útočim na hollowa z ľavej strany, ale práve ma odhodil svojou ľvou rukou do kmeňa stromu, ktorý bol na blizku a mám tržné zranenie na ľavej ruke.
(meno kapitána alebo podkapitána) :
Ubránil som Zarakiho pred ďalším útokom hollowa a ten spadol zťažka na zem.
Zaraki Kenpachi:
Sekol som mu do hlavy a tým pádom sa rozletel na milion malých kúskov a bol mŕtvy.
Výsledky misie na ktoré budú vysielaní nielen kapitáni, ale aj členovia sa budú oznamovať buď ako úspešné alebo neúspešné.
Neúspešné budú také, že niekto sa pri misii vážne zraní a potrebuje ošetrenie alebo pri nedostatku reiatsu a to preto aby napr.: kapitánovi novyprchalo reiatsu a nebol schopný vyvoriť Bankai.
Toto opatrenie je tu kvôli tomu aby kapitán neumrel alebo nestratil sily a stal sa nevládnym, čo sa týka boja.